|
Jest nowoczesnym urządzeniem diagnostycznym. W funkcji autodiagnozy obsługuje wiele systemów elektronicznych. Jest wyposażony w dodatkowe funkcje, dzięki którym może służyć jako tester poszczególnych elementów. Nabywca w komplecie otrzymuje zestaw przyłączy do gniazd diagnostycznych. UNI-CHECK 2000 komunikuje się w języku polskim.
OBECNIE OBSŁUGUJE NASTĘPUJĄCE MARKI POJAZDÓW:
- ALFA ROMEO,
- ASTON MARTIN,
- AUDI,
- AUTOBIANCHI,
- BMW,
- CHRYSLER,
- CITROEN,
- DAEWOO,
- DAIHATSU,
- FIAT,
- FORD,
- HONDA,
- HYUNDAI,
- INNOCENTI,
- JAGUAR,
- JEEP,
- KIA,
- LANCIA,
- LANDROVER,
- LEXUS,
- LOTUS,
- MAZDA,
- MERCEDES-BENZ,
- MG,
- MINI,
- MITSUBISHI,
- NISSAN,
- OPEL,
- PEUGEOT,
- PORSCHE,
- RENAULT,
- ROVER,
- SAAB,
- SEAT,
- SKODA,
- SMART,
- SUBARU,
- SUZUKI,
- TOYOTA,
- VOLKSWAGEN,
- VOLVO
PRZY POMOCY URZĄDZENIA MOŻEMY:
KONTROLOWAĆ:
- wtrysk benzyny
- wtrysk oleiu napędowego,
- układy zgodne z wymogami EOBD (normy: J1850 PWM ISO 11519, J1850 VPW ISO 11519, CAN SAE J2284, ISO 9141-2, ISO 14230)
- cyfrową transmisję danych - np. linie CAN, ABS, AIRBAG
- przekładnię automatyczną,
- klimatyzację,
- immobilizer,
- zapłon elektroniczny,
- ASR,
- wspomaga nie kierownicy,
- sprzęgło elektroniczne,
- zawieszenie,
- ogrzewanie,
- nawigacię satelitarną
- ze staw ws kaźn ików,
- system komfortu,
- centralny zamek,
- autoalarrn,
- pomoc parkowania,
- ciśnienie opon,
- napęd,
- przestrzeń pasażerską,
- koła skrętne,
- regulacje reflektorów,
- automatyczny wyłącznik świateł
- modulację światła lewego
- modulację światła prawego
- pilota
- regulację reflektorów
- regulację foteli i lusterek
- dach elektryczny i inne
OBSERWOWAĆ: Rzeczywiste parametry sygnałów dochodzących do sterownika np. oporność lub temperaturę odczytaną z czujników, czas wtrysku dla poszczególnych wtryskiwaczy, wyprzedzenie zapłonu, otwarcie przepustnicy, napięcie sondy lambda i inne. Stany: zaworu EGR, obwodu sondy lambda, klimatyzacji, wentylatorów, kluczyka elektronicznego, pedału przyspieszenia i inne.
KASOWAĆ: Kontrolki serwisowe, zapamiętane przez sterownik błędy i inne.
AKTYWOWAĆ ELEMENTY WYKONAWCZE: Silniki krokowe, pompy paliwa, wtryskiwacze, cewki zapłonowe, kompresor klimatyzacji, kontrolki serwisowe i inne.
ORAZ: Regulować skład CO w spalinach, wprowadzać nastawy podstawowe np. zespołu przepustnicy, uruchamiać w trybie awaryjnym silnik (z pominięciem funkcji immobilizera), programować nowe kluczyki, programować zestawy wskaźników i inne.
OPROGRAMOWANIE
Posiadacze UNI-CHECK 2000 wybierają formę aktualizacji oprogramowania urządzenia.
- Mogą nie rozwijać kupionego wraz z urządzeniem oprogramowania.
- Mogą dokupować pojedyncze doprogramowania.
- Mogą wykupić roczny abonament (forma najkorzystniejsza i polecana). Wykupienie abonamentu gwarantuje posiadaczom urządzenia dostęp do najnowszego oprogramowania, czyli możliwość obsługi maksymalnej ilości pojazdów i systemów.
Elementy zestawu podstawowego UNI-CHECK2000:
- Tester UNI_CHECK2000
- Bateria wewnętrzna
- Karta pamięci
- Zasilacz sieciowy
- Instrukcja obsługi
- Program (aktualny w dniu sprzedaży)
- Przewód główny z przełącznikiem
- Kabel OBD 16 pin 3151/C12B
|
|