UNI-CHECK 2000

 

Jest nowoczesnym urządzeniem diagnostycznym. W funkcji autodiagnozy obsługuje wiele systemów elektronicznych. Jest wyposażony w dodatkowe funkcje, dzięki którym może służyć jako tester poszczególnych elementów. Nabywca w komplecie otrzymuje zestaw przyłączy do gniazd diagnostycznych. UNI-CHECK 2000 komunikuje się w języku polskim.

OBECNIE OBSŁUGUJE NASTĘPUJĄCE MARKI POJAZDÓW:

  • ALFA ROMEO,
  • ASTON MARTIN,
  • AUDI,
  • AUTOBIANCHI,
  • BMW,
  • CHRYSLER,
  • CITROEN,
  • DAEWOO,
  • DAIHATSU,
  • FIAT,
  • FORD,
  • HONDA,
  • HYUNDAI,
  • INNOCENTI,
  • JAGUAR,
  • JEEP,
  • KIA,
  • LANCIA,
  • LANDROVER,
  • LEXUS,
  • LOTUS,
  • MAZDA,
  • MERCEDES-BENZ,
  • MG,
  • MINI,
  • MITSUBISHI,
  • NISSAN,
  • OPEL,
  • PEUGEOT,
  • PORSCHE,
  • RENAULT,
  • ROVER,
  • SAAB,
  • SEAT,
  • SKODA,
  • SMART,
  • SUBARU,
  • SUZUKI,
  • TOYOTA,
  • VOLKSWAGEN,
  • VOLVO

PRZY POMOCY URZĄDZENIA MOŻEMY:
KONTROLOWAĆ:

  • wtrysk benzyny
  • wtrysk oleiu napędowego,
  • układy zgodne z wymogami EOBD (normy: J1850 PWM ISO 11519, J1850 VPW ISO 11519, CAN SAE J2284, ISO 9141-2, ISO 14230)
  • cyfrową transmisję danych - np. linie CAN, ABS, AIRBAG
  • przekładnię automatyczną,
  • klimatyzację,
  • immobilizer,
  • zapłon elektroniczny,
  • ASR,
  • wspomaga nie kierownicy,
  • sprzęgło elektroniczne,
  • zawieszenie,
  • ogrzewanie,
  • nawigacię satelitarną
  • ze staw ws kaźn ików,
  • system komfortu,
  • centralny zamek,
  • autoalarrn,
  • pomoc parkowania,
  • ciśnienie opon,
  • napęd,
  • przestrzeń pasażerską,
  • koła skrętne,
  • regulacje reflektorów,
  • automatyczny wyłącznik świateł
  • modulację światła lewego
  • modulację światła prawego
  • pilota
  • regulację reflektorów
  • regulację foteli i lusterek
  • dach elektryczny i inne

OBSERWOWAĆ: Rzeczywiste parametry sygnałów dochodzących do sterownika np. oporność lub temperaturę odczytaną z czujników, czas wtrysku dla poszczególnych wtryskiwaczy, wyprzedzenie zapłonu, otwarcie przepustnicy, napięcie sondy lambda i inne. Stany: zaworu EGR, obwodu sondy lambda, klimatyzacji, wentylatorów, kluczyka elektronicznego, pedału przyspieszenia i inne.

KASOWAĆ: Kontrolki serwisowe, zapamiętane przez sterownik błędy i inne.

AKTYWOWAĆ ELEMENTY WYKONAWCZE: Silniki krokowe, pompy paliwa, wtryskiwacze, cewki zapłonowe, kompresor klimatyzacji, kontrolki serwisowe i inne.

ORAZ: Regulować skład CO w spalinach, wprowadzać nastawy podstawowe np. zespołu przepustnicy, uruchamiać w trybie awaryjnym silnik (z pominięciem funkcji immobilizera), programować nowe kluczyki, programować zestawy wskaźników i inne.

OPROGRAMOWANIE
Posiadacze UNI-CHECK 2000 wybierają formę aktualizacji oprogramowania urządzenia.

  • Mogą nie rozwijać kupionego wraz z urządzeniem oprogramowania.
  • Mogą dokupować pojedyncze doprogramowania.
  • Mogą wykupić roczny abonament (forma najkorzystniejsza i polecana). Wykupienie abonamentu gwarantuje posiadaczom urządzenia dostęp do najnowszego oprogramowania, czyli możliwość obsługi maksymalnej ilości pojazdów i systemów.

 

Elementy zestawu podstawowego UNI-CHECK2000:

  • Tester UNI_CHECK2000


  • Bateria wewnętrzna
  • Karta pamięci
  • Zasilacz sieciowy
  • Instrukcja obsługi
  • Program (aktualny w dniu sprzedaży)
  • Przewód główny z przełącznikiem



  • Kabel OBD 16 pin 3151/C12B
Powrót