Czytnik kodów błędów
numer katalogowy: IMP-0047

 

GS-400

  • Współpraca ze wszystkimi pojazdami wyprodukowanymi w roku 1996 i później, zgodnymi z systemem OBD II (włączając protokoły CAN, VPN, PWM, ISO oraz KWP 2000)
  • Odczytuje i wyjaśnia kody generyczne i charakterystyczne dla producenta (STC) oraz wyłącza lampkę kontrolną silnika
  • Odczytuje złożone kody usterek: generyczne, oczekujące oraz charakterystyczne dla producenta
  • Kontroluje status gotowości emisji wskaźników OBD
  • Pokazuje numer VIN pojazdów wyprodukowanych w roku 2002 oraz nowszych,
    które działają z Trybem 9 (Mode 9)
  • Określa status błędnego działania lampki ostrzegawczej (MIL)
  • Łatwy w użyciu z jedną wtyczką; niezawodny i dokładny
  • Wyraźny i przejrzysty podświetlany wyświetlacz LCD z dwiema linijkami tekstu
  • Jednostka autonomiczna; nie wymaga dodatkowego komputera
  • Poręczny i wygodny do trzymania
  • Bezpiecznie komunikuje się z komputerem pokładowym
  • Nie wymaga baterii; zasilany kablem OBD II

Urządzenie skanujące Geniscan OBD II zostało zaprojektowane z myślą o wszystkich pojazdach współpracujących z OBD II, włączając te wyposażone w protokół Control Area Network (CAN). EPA wymaga, aby wszystkie pojazdy wyprodukowane w roku 1996 i nowsze sprzedawane w USA współpracowały z OBD II, włączając wszystkie pojazdy krajowe, azjatyckie i europejskie.

Niewielka liczba samochodów benzynowych wyprodukowanych w latach 1994-5 współpracuje z OBD II. Aby sprawdzić, czy takie auto współpracuje z OBD II, należy sprawdzić nalepkę informującą o kontroli emisji spalin (VECI), umieszczoną, w większości pojazdów, pod maską lub przy chłodnicy. Jeżeli pojazd współpracuje z OBD II, na naklejce będzie widniał napis: OBD II Certified. Dodatkowo, rząd wprowadził rozporządzenie, w którym wymaga się, aby każdy pojazd zgodny z OBD II posiadał standardowe 16-stykowe złącze (DLC),

Aby stwierdzić, czy pojazd jest zgodny z OBD II, należy sprawdzić czy jest wyposażony w złącze DLC pod deską rozdzielczą oraz naklejkę potwierdzającą.

 

Powrót